Vil du reklamere over et produkt, kan du gøre det her via et link til en serviceportal. Der er 3 forskellige indgange til serviceportalen:
Benyt dette link, hvis din virksomhed ikke har oprettet en reparationssag hos Care1 tidligere
Benyt dette link, hvis din virksomhed allerede er oprettet som kunde hos Care1
Benyt dette link, hvis der er tilkøbt forsikring til enheden
Når du har oprettet din reparationssag vil du modtage en mail. Via et link i mailen kan du følge status på den igangværende sag.
Som ny kunde betaler du eventuel håndtering/reparataion med kreditkort på serviceportalen. Du vil altid skulle acceptere et tilbud på håndtering/reparation inden udførelse.
Ønsker du at blive oprette som fast kunde på serviceportalen bedes du kontakte dit lokale TDC Erhvervscenter, så I kan aftale samhandelsbetingelserne.TDC Erhvervscenter samarbejder med Care1, der er en af nordens største servicepartnere med flere produktionssteder, så hurtig håndtering og problemfri logistik sikres.
Care1 har veluddannede teknikere, der udfører autoriserede reparationer med godkendelse fra producenter af smartphones, tablets og andet.
Information om reklamationsretten for produkter købt hos TDC Erhvervscenter finder du i vores handelsbetingelser.
Ofte kan man selv afhjælpe et problem med sin telefon. Prøv eventuelt nedenstående inden telefonen indsendes til reparation.
Tænd og sluk:
Har man modtaget en opdatering eller ændret i sin telefons indstillinger, kan man prøve at slukke og tænde sin telefon. Man kan med fordel slukke og tænde sin telefon 2 – 3 gange om ugen, så er man sikker på at modtage alle opdateringer fra netværket.
Hukommelseskort:
Har telefonen et hukommelseskort, kan man prøve at tage dette ud og se, om telefonen fungerer som den skal. Hukommelseskort, der er ved at gå i stykker, kan være skyld i fejl som for eksempel at telefonen genstarter, bliver langsom, fryser i billedet og lignende. Vær opmærksom på, at jo større hukommelseskort man har des langsommere bliver telefonen, når man navigerer rundt i menuen.
Oplader:
Er der problemer med at få telefonen til at oplade korrekt, kan man prøve at slutte en anden oplader til telefonen. Vær opmærksom på, at mange nyere telefoner kan være længe om at begynde opladningen, hvis de er løbet helt tør for strøm. Det er normalt, at der kan gå op til 20 min. før telefonen giver besked om, at den lader.
Simkort:
Sæt eventuelt simkortet over i en anden telefon og test, om de samme problemer fortsat opleves. På den måde kan man se, om fejlen skal findes i mobiltelefonen eller på simkortet.
Softwareopdatering:
Fejl på telefonen kan ofte løses ved at lave en softwareopdatering – dette kan gøres via producentens hjemmeside.
Gendan:
En løsning kan være at nulstille telefonen til fabriksindstillinger. Vær opmærksom på, at man ved at gendanne telefonen sletter alt det indhold, man selv har lagt ind. For at undgå dette kan man tage en sikkerhedskopi af telefonen inden den gendannes. For yderligere information om sikkerhedskopi og gendannelse henvises til telefonens vejledning.