Er din mobiltelefon eller tablet gået i stykker?

Vil du reklamere over et produkt, kan du gøre det her via et link til en serviceportal. Der er 3 forskellige indgange til serviceportalen.


Når du har oprettet din reparationssag vil du modtage en mail. Via et link i mailen kan du følge status på den igangværende sag.

Som ny kunde betaler du eventuel håndtering/reparataion med kreditkort på serviceportalen. Du vil altid skulle acceptere et tilbud på håndtering/reparation inden udførelse.

Ønsker du at blive oprette som fast kunde på serviceportalen bedes du kontakte dit lokale TDC Erhvervscenter, så I kan aftale samhandelsbetingelserne.

 

Opret reparationssag

TDC Erhvervscenter samarbejder med Care1, der er en af nordens største servicepartnere med flere produktionssteder, så hurtig håndtering og problemfri logistik sikres. Care1 har veluddannede teknikere, der udfører autoriserede reparationer med godkendelse fra producenter af smartphones, tablets og andet.
Information om reklamationsretten for produkter købt hos TDC Erhvervscenter finder du i vores handelsbetingelser.
 
Der skal reklameres inden for rimelig tid, efter at fejlen er opdaget.
 
Reparationstiden er ca. 10 dage inkl. forsendelse. Efter oprettelse af reparationssagen, vil man modtage en mail med et link, hvor status på reparationen altid kan følges.
 
Produktet skal indsendes forsvarligt emballeret. Skader sket grundet uforsvarlig emballering udbedres for købers regning mod accept af reparationspris.
 
Simkort skal ikke medsendes.

Har du en Apple iPhone skal funktionen ”find my iPhone” skal slås fra inden afsendelse. Dette er nødvendigt for at kunne foretage reparation.
 
Hvis reparationen skal udføres under reklamationsretten, skal kopi af faktura med telefonens IMEI-nummer eller produktets serienummer vedlægges forsendelsen til værkstedet. Hvis fakturaen er bortkommet kan man kontakte det TDC Erhvervscenter, hvor produktet er købt.
 
Man kan få oplyst IMEI-nummeret ved at taste *#06# på sin mobiltelefon.
 
Har produktet tidligere været indsendt til reparation så medsend gerne en kopi at tidligere reparationssedler.
 
Hvis der ikke kan konstateres nogle fejl på produktet, hvis produktet er væske- eller knækskadet eller har lidt anden fysisk skade, opkræves et gebyr såfremt det fremsendte tilbud på udbedring af skaden ikke accepteres. Gebyret oplyses på mail og skal indbetales før produktet kan returneres.
× Pup up M
TDC Erhvervscenter bruger cookies, så hjemmesiden fungerer korrekt og til at opsamle statistik. Vi sætter dog først cookies på din computer, når du klikker dig videre til næste side eller lukker denne besked. Vi bruger en cookie, for at huske dit valg. 

Ønsker du helt at undgå cookies, skal du slå cookies fra i din browser. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du slår cookies fra, kan du ikke bruge de funktioner, som forudsætter, at hjemmesiden kan huske dine valg. Læs mere om TDC Erhvervscenter ’s brug af cookies ved at klikke her

×