Log ind Søg

Er din mobiltelefon eller tablet gået i stykker?

Vil du reklamere over et produkt, kan du gøre det her via et link til en serviceportal. Der er to forskellige indgange til serviceportalen afhængig af, om du med login og password er oprettet som kunde, eller om du er ny bruger.

Når du har oprettet din reparationssag vil du modtage en mail. Via et link i mailen kan du følge status på den igangværende sag.

Som ny kunde betaler du eventuel håndtering/repartaion med kreditkort på serviceportalen. Du vil altid skulle acceptere et tilbud på håndtering/reparation inden udførelse.

Ønser du at blive oprette som fast kunde på serviceportalen bedes du kontakte dit lokale TDC Erhvervscenter, så I kan aftale samhandelsbetingelserne.

× Pup up M
TDC Erhvervscenter bruger cookies, så hjemmesiden fungerer korrekt og til at opsamle statistik. Vi sætter dog først cookies på din computer, når du klikker dig videre til næste side eller lukker denne besked. Vi bruger en cookie, for at huske dit valg. 

Ønsker du helt at undgå cookies, skal du slå cookies fra i din browser. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du slår cookies fra, kan du ikke bruge de funktioner, som forudsætter, at hjemmesiden kan huske dine valg. Læs mere om TDC Erhvervscenter ’s brug af cookies ved at klikke her

×